woensdag 18 januari 2012

Vandaag heb ik voor de 8ste keer dit jaar gelopen en nog steeds in een opbouwfase. Evenals 2 dagen geleden heb ik een rondje van 7 km gelopen in 41 minuten. Dit is een fractie langzamer als de vorige keer maar inmiddels weet ik uit ervaring dat je niet iedere dag dat je loopt voor een record moet gaan.
Het ijs lag vandaag op de sloot en er stond een koude wind die ik in het eerste gedeelte tegen had.

Ik probeer een zo constant mogelijk tempo te lopen met een zo min mogelijk verval en dat lijkt aardig te lukken. Bijna het hele parcours liep ik in een tempo van 5 min 51 per km (10,3 km/uur), waarbij wel opgemerkt moet worden dat ik het 2e deel de wind in de rug had.

Het lopen ging goed zonder pijntjes of steken. Op naar de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten