vrijdag 6 april 2012

Hardlopen: vandaag 7,2 km

Vandaag weer gelopen, hetzelfde rondje als eergisteren alleen met een kleine extra lus. Het lopen ging  op zich goed, ik probeerde een rustig tempo. Het is altijd lastig om een goede snelheid te vinden maar ik probeer nu niets te forceren. Een rustig tempo is voor mij dan ook een tempo waarin je alles vanzelf laat gaan, dus geen extra aanzet doet bij iedere pas. Ongemerkt loop je de ene keer dan toch weer iets sneller dan de andere zo ook vandaag. Ik liep 5 minuten en 36 seconden per km, eergisteren was dat 10 seconden langzamer. Nu maar hopen dat er niets 'kapot' gaat want ik voel nu, na afloop, toch weer een beetje pijn in mijn rechter been. Ik heb er meteen ijs opgedaan dus nu maar even afwachten.
Vandaag geen tarwegras genomen: tarwegras.supplement-info.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten