woensdag 18 april 2012

Rondje Spaanbrug

Gisteren heb ik een rustdag gehouden en alleen maar achter de computer gezeten. Ik heb een nieuwe website gemaakt voor wie het mocht interesseren over Lego: lego.is-leuk.nl .

Vandaag, ondanks nog steeds een beetje pijn, toch maar hardgelopen een rondje van 7 km over de weg dus alleen maar asfalt. Het lopen ging op zich goed er stond alleen een vervelende zuiden wind maar het was gelukkig niet koud. Onder het lopen voelde ik geen pijn alleen een beetje stijfheid in mijn kuit. Na afloop heb ik wat gerekt en het voelt nu wel goed aan.
7 km gingen in 38 minuten en een paar seconden, hartslag gemiddeld 163 slagen per minuut met een maximum van 174 slagen per minuut op het laatste stuk. Geen onregelmatigheden in de hartslag zoals laatst, dus waarschijnlijk gewoon een meetfout.
Maximale hartslag zou zijn 220 - leeftijd, dit houdt in dat mijn maximale hartslag 171 zou zijn! 174 is dus hoger en ik had niet het idee dat ik aan het verzuren was dus nog steeds aƫroob aan het bewegen. Binnenkort maar even een testje doen om te kijken wat mijn maximale hartslag is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten