vrijdag 20 april 2012

Vandaag 9 km

Vandaag kon ik de verleiding niet weerstaan om toch een iets groter rondje te gaan lopen. Na ongeveer 3 km kom ik op een punt om te kiezen tussen het oversteken van een bruggetje wat in houdt ca. 7 km of doorlopen dan wordt het 9 km. Dat laatste werd het.
Onder het lopen voelde ik geen pijn in mijn benen dus leek het mij een goed moment om het hardlopen toch maar met 2 km uit te breiden. Het hardlopen ging gemakkelijk er stond gelukkig niet veel wind en het was, op dat moment droog (altijd prettig). Uiteindelijk heb ik er 49 en een halve minuut over gedaan wat neerkomt op een snelheid van 11 km/uur.
Onder het lopen had ik mijn Ipod bij me met de nieuwe Madonna erop. Ik heb inmiddels mijn standaard oordopjes vervangen voor Monster Beats dopjes de zgn. PowerBeats een super geluid heerlijk om mee te lopen. Ik zet ze overigens niet te hard omdat ik nog wel het overige verkeer wil horen.
Na afloop was ik niet kapot en redelijk snel hersteld. Pijn in mijn rechter been blijft een beetje hetzelfde, het is inmiddels ook een beetje beurs van het los masseren dus dat ga ik vandaag toch wat voorzichtiger doen.
Morgen rustdag, zondag weer hardlopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten