woensdag 21 maart 2012

7 km door de polder

Gisteren heb ik 7 km hardgelopen in een rustig tempo. Sinds de laatste keer, afgelopen donderdag heb ik niet gelopen ik had namelijk allerlei pijntjes in beide benen. Gisteren ging het wel weer behalve dat mijn rechter onderbeen aan de binnenkant pijn doet. Het zit zeg maar aan de binnenzijde van mijn kuit. Ik kan de plek precies aanwijzen en het lijkt een beetje blauw. Wanneer ik loop lijkt het erger te worden en het straalt dan naar alle kanten uit.
Vandaar het rustige tempo, de conditie is verder goed en dan heb ik snel de neiging om toch wat harder te gaan. Na afloop heb ik wat gerekt en gedoucht. De pijnlijke plek heb ik vervolgens 's avonds een paar keer met ijs gekoeld in de hoop dat het minder wordt.
Nu een dag later is het nog steeds gevoelig, het is moeilijk om te zeggen of het minder wordt. Even afwachten maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten