vrijdag 23 maart 2012

7,25 km hardlopen

Vandaag was het fantastisch mooi weer, zon en geen wind ca. 18 graden. Mooi weer om hard te lopen in korte broek.
Ik heb nog steeds pijn boven mijn rechter enkel, hoewel ik wel het idee heb dat het minder wordt. Vandaag heb ik een variatie gelopen op het rondje van 7 km, waar door er een gedeelte van ongeveer 2 km over een dijk gaat met alleen maar gras. Dit is wat minder hard als het asfalt van de gewone weg en dus beter voor mijn enkel. Het lopen zelf ging super, ik heb bewust het tempo laag gehouden om niets te forceren.
Uiteindelijk was dit rondje 7,25 km en ik liep dit in 41 minuten hetgeen neer komt op 10,6 km/h.
Na afloop toch weer meer pijn in het rechter onderbeen ik heb het na afloop gekoeld met een ijsblokje. Nu een 3 kwartier later lijkt de pijn zo goed als weg, alleen trap op voel ik het nog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten