zondag 11 maart 2012

Bosloop 4 km Frankrijk

Gisteren wederom door hetzelfde bos hardgelopen. 's Morgens had ik geen last van mijn enkels en schenen dus het ergste lijkt voorbij. Het lopen ging goed, het maakt sowieso een groot verschil als je weet wat je kan verwachten op een parcours. Eerst ca 500 meter naar beneden en dan ruim 1 km vals plat omhoog, daarna het bos in. De paden zijn hier en daar wat glibberig wat dus wel opletten is met name als het een paar meter stijl omhoog of omlaag gaat. Het laatste stuk is uiteindelijk vrij steil omhoog, het tempo zakt dan naar ca. 8 minuten per km. Onderweg nog 2 herten gezien, dat blijft leuk. Temperatuur hier in midden Frankrijk was 14 graden in de schaduw en het was droog met een beetje wind. Maar ja wat is wind in Frankrijk als je de Nederlandse polders gewend bent! Vanochtend bij het opstaan had ik een beetje stijve linker enkel maar dat verdween gelukkig vrij snel. Ik hoop dat de problemen met de enkel en schenen nu voorgoed voorbij zijn. Uiteindelijk liep ik deze 4 km in 24,5 minuten, ruim 2,5 minuten sneller als daarvoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten