zondag 25 maart 2012

Rustige gelopen op een voetbalveld

Gisteren was ik scheidsrechter de D-voetballers van GSV uit grootschermer. De d-tjes voetballen 2x 35 minuten een mooie gelegenheid om in een rustig looppasje een relaxte training af te werken met allerlei tempo wisselingen. Waar het mij om ging is om met zo min mogelijk pijn 2x 35 minuten te kunnen bewegen, dit was helaas niet helemaal het geval. De pijn in mijn rechter been is er nog steeds hoewel ik wel het idee heb dat het minder wordt maar iedere stap die ik nam op het veld voelde ik wel wat pijn.
Na afloop heb ik wat gerekt en gestrekt en vervolgen nog de zere plek met een ijsblokje gekoeld.
's Middags leek de pijn behoorlijk afgenomen en gewoon lopen ging zonder enige vorm van pijn, dat gaat dus de goede kant op.
Verder blijf ik trouw de volgende voedingssupplementen gebruiken:
Astaxanthine
EGCG


Al met al heb ik gisteren ruim 5,3 km in een rustig tempo hard gelopen.
Hieronder vind je het verloop van de eerste helft zoals deze is opgenomen met mijn Garmin forerunner sporthorloge.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten