vrijdag 3 februari 2012

Hardlopen door de sneeuw

Hardlopen door de sneeuw is toch wel apart. In de eerste plaats een koude wind met sneeuw in het gezicht maar ook een aparte demping bij het neerkomen. Ik liep door een vers laagje sneeuw van ca. 2-3 cm.
Omdat dit nieuwe omstandigheden waren heb ik een iets korter rondje gelopen. Het eerste gedeelte met de wind tegen zodat het tweede deel de wind en sneeuw in de rug had.
Afgezien van de tegen wind en de sneeuw in het gezicht wat erg koud was ging het hardlopen wederom goed. Ik had me voorgenomen om niet steeds op mijn horloge te kijken wat me tempo was maar gewoon aan het einde de stopwatch in te drukken.
Uiteindelijk heb ik 5,5 km gelopen in 30 minuten en een paar seconden, viel mij reuze mee.

Samenvatting van vandaag:
Afstand 5,48 km
Tijd 30 min. 9 seconden
Gemiddelde snelheid 10,9 km/h
-1 graden Celcius
ZZW-wind 22 km/h
Luchtdruk 1035 mbar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten