woensdag 8 februari 2012

Schaatsen door Eilandspolder

Vandaag wederom door de eilandspolder geschaatst ipv gaan hardlopen.
Ik heb nu het rondje andersom gedaan dus Grootschermer-De Rijp-Schermerhorn-Grootschermer. De reden was de oostenwind die ik dan tegen had op het stuk De Rijp-Schermerhorn, het laatste deel had ik dan overwegend de wind in de rug. Dit rondje is ca. 14 km exact weet ik het niet omdat mijn meting ca. 2 km heeft stil gestaan. Na een val (niet ernstig) is mijn Garmin uitgegaan doordat het stopknopje werd ingedrukt. 2 km verder weer aangezet.
Het ijs was wederom in goede conditie, ik had het idee dat de vegers er nog een keer overheen gegaan zijn. Het hele stuk, ruim 1/3 van de hele Eilandspoldertocht, kan je rijden zonder van het ijs te moeten.
Tegenwind was het relatief zwaar maar ik ben dan ook geen 'echte' schaatster. Het rondje deed ik in ca. 1 uur.
Hieronder vind je een weergave van de ronde die ik heb geschaatst.


Temperatuur: -2 C
Windsnelheid: 22 km/h NO
Luchtdruk 1041 mbar
Helder weer
Voedingssupplementen:
2x Teavigo EGCG 160 mg
1x Astaxanthine 4 mg lees meer over Astaxanthine en uithoudingsvermogen: supplement-info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten